1.Comanda
Ne puteţi trimite posibilele comenzi/solicitari servicii via e-mail sau prin formular online direct (valabil pentru plati prin servicii de plata in rate, sau serviciile de deblocare la distanta) Nu uitaţi să ne daţi datele corecte si complete, nume, nr de telefon de contact, datele solicitarii.
Preţuri
Toate preţurile sunt preţuri nete şi nu includ posibilele costuri/tarife de asigurare şi de expediere. si/sau comisioane bancare de transfer. Preţurile pot fi supuse unor schimbări pe termen scurt fără preaviz. Preţurile se pot schimba periodic in functie de factori variabili externi.
2.Plata
In momentul în care începem o cooperare cu un nou client:
solicităm plata integrala in avans (valabil pentru serviciile de deblocare la distanta). Din momentul receptionarii platii in conturile firmei se poate incepe procedura se solutionare a solicitarii clientului.
plati prin card integrale sau un rate, sau prin alte servicii bancare oferite de companiile colaboratoare
plata in sistem ramburs platita la firmele de curierat.
3.Termenii de livrare
Perioada de asteptare a furnizarii materialului solicitat se calculeaza in zile lucratoare si poate suferi intarzieri maxim cu 50% din termenul stabilit initial. Dacă după termenul prestabilit, +50% nu se furnizeaza materialul solicitat, clientului i se anuleaza solicitarea si se restituie suma achitata de acesta in maxim 5 zile lucratoare. Termenul de livrare este comunicat in scris ( este diferit in functie de produs, serviciu, livrare de la furnizori colaboratori) si este adus la cunostina clientului, acesta confirmand prin semnatura.
Modalităţi de plată
Luaţi in considerare că toate taxele pentru transferul bancar în contul cumpărătorului sunt suportate de acesta.
4.Transporturi
4.1 Transportul pentru produsele expediate de catre clienti atat persoane fizice cat si persoane juridice catre firma si de catre firma catre clienti, persoane fizice si persoane juridice, este suportat de catre clienti(persoane fizice si persoane juridice) sau firma la intelegere de comun acord.
4.2 Asigurarea pentru pierderea, deteriorarea sau intarzierea coletului este suportata si se va solicita in mod expres si scris de catre client, persoane fizice si persoane juridice, coletele cu produsele clientilor expediate de catre firma vor fi expediate fara asigurare in cazul in care nu este solicitat in mod expres de catre client asigurarea coletului cu produsul clientului. In caz de pierdere, deteriorare sau intarzierea coletului nu este responsabilitatea noastra ca firma, fiind responsabilitatea firmei de curierat daca produsul a fost solicitat a fi expediat cu asigurare colet altfel este strict responsabilitatea clientului.
5.Termeni de executie
5.1 Termenul de executie este de 15 zile lucratoare, in caz de situatii neprevazute termenul poate fi prelungit cu plus/minus 3 zile lucratoare (intarzieri de componente de la furnizori sau alte situatii) se mai poate prelungi doar cu acordul ambelor parti in caz contrar neprelungirii termenului de executie, clientul trebuie sa solicite returnarea produsului.
5.2 O reparație nu mai poate fi anulata daca clientul a fost de acord cu finalizarea reparației si cu prețul final de reparație.
5.3 Pentru produsele expediate la distanta printr-o firma de curierat, pentru orice problema sau reclamatie ce nu tine de garantia produsului va rugam sa ne anuntati in maxim 10 zile calendaristice de la primirea produsului printr-un mesaj text la nr de telefon 0772.166.597 sau la adresa de e-mail contact@idroid.ro. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
6. Preluare si stocare televizoare in unitatea de service
Firma iDroid nu isi asuma raspunderea pentru televizoarele preluate fara cutia originala oferita de producator sau o alta cutie compatibila, preluarea in unitatea de service se face cu raspunderea clientului pentru eventuale zgarieturi, deformari ale carcasei sau alte accidente ce pot aparea din manevrarea televizorului in unitatea de service.
7. Termen ridicare dispozitive
Dacă clientul nu a transmis date complete (adresă, nume contact, e-mail, telefon) pentru returnarea produsului prin curierat, atunci clientul are obligația sa preia înapoi produsul direct din locația unității de service in maxim 15 zile calendaristice de la data la care a fost anuntat ca produsul este reparat sau ca nu poate fi reparat sau de la refuzul de reparatie dat de client sau daca termenul de 15 zile a fost depasit de la data transmiterii defectului si solutia de reparatie iar clientul nu a transmis un raspuns pozitiv sau negativ in decurs de 15 zile.
Termenul de 15 zile poate fi prelungit cu 7 zile in decurs de 1-15 zile de la momentul notificarii mentionat anterior printr-un mesaj text la numărul de telefon 0772.166.597 sau e-mail la adresa contact@idroid.ro în care este specificat numele clientului, codul unic de pe fișa de service și numărul de telefon.
Pentru perioada care depășește 15 zile, respectiv 22 zile dacă a fost prelungită, de la momentul notificării menționat anterior până la momentul în care clientul vine să ridice produsul din locația unității de service sau, dupa caz, momentul în care clientul achită toate costurile de diagnosticare și/sau reparație în baza contractului de servicii aflat in derulare, se aplica o taxa de depozitare de 80 lei/zi. Taxa se va achita integral înainte de returnarea produsului.
În situația în care produsul nu a fost ridicat în termen de 90 zile de la notificare, clientul acceptă să renunțe la dreptul de proprietate asupra acestuia, produsul rămânând în proprietatea iDroid care poate astfel dispune de produsul abandonat in orice mod (inclusiv valorificandu-l pentru recuperarea costului diagnosticării, reparaţiei şi/sau a taxei de depozitare sau predandu-l unei societati de reciclare).
8. Livrarea şi expedierea de documente sau cereri
Livrarea se face prin mijloace electronice, email, sms, canale de comunicare tip messenger
Istoricul acestora constituie dovada activitatii, informatiei comunicate cat și a furnizarii materialului solicitat.
Pentru produsele fizice, se pot preda direct in magazin, sau la solicitarea clientului prin serviciile de curierat/posta.
9.Garanţie
9.1 Termenii si conditiile de garantie sunt diferite pentru serviciile din locatia/magazinul nostru. Difera in functie de serviciu, produs/componenta/subansamblu utilizat la procesul de service.
Acestea se comunica in scris si se iau la cunostinta individual si se accepta prin semnatura.
Dispozitivele care prezinta urme de contact cu lichide sau soc mecanic nu fac obiectul garantiei.
Nu se ofera garantie pentru operatiunile de tip software ( si nu numai )intrucat acestea pot fi influientate de terti factori, directi si indirecți, independenti de firma noastra (valabil pentru serviciile de deblocare la distanta si cele din locatie)
9.2 Orice interventie neautorizata asupra unui dispozitiv ce a iesit din service-ul nostru, care nu a fost realizata intr-un service specializat de reparatii, anuleaza garantia iar orice reclamatie asupra unei defectiuni nu va fi luata in considerare.
10.Marca inregistrata
Marca ‘IDROID SOLUTION PHONE SRL’ este marca înregistrată și se supune legilor si prevederilor legislației roamânesti si europene. Orice peroana juridica sau fizica ce incalca prevederile legate de drepturile supra marcii inregistrate va suporta consecintele si repercursiunile conform legii, plus daune de ordin material aferente.
11.Drepturile de autor
Conținutul din acest website ( material video, foto, text ) este propietatea exlusiva a IDROID SOLUTION PHONE SRL si a administratorilor.
Este protejat de legea drepturui de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea de articole se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar in limita a maxim 500 de caractere, urmate de link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.
12.Colectarea datelor
In cadrul website-ului nostru sunt formulare de adresare / solicitare ce necesita sa completati cu datele dvs. pentru a va putea contacta/raspunde ( nume, prenume, adresa de email, nr. telefon). Prin bifarea acestora sunteti de accord sa le utilizam pentru a va contacta si pentru a va furniza informatii. Firma noastra nu colecteaza si stocheaza date in vederea distribuirii lor catre alte companii terte.
Clientul care a furnizat datele personale poate solicita firmei sa verifice si sa stearga respecivele date stocate, conform termenilor si conditiilor indicate si specificate in legea GDPR.
13. Accesorii dispozitive preluate/expediate
Nu ne asumam raspunderea pentru defectare, pierdere sau deteriorarea accesoriile dispozitivelor preluate in cadrul firmei pentru reparatii ulterioare exceptand cazurile cand accesoriile sunt necesare si sunt preluate prin intermediul unui proces verbal de predare/primire.
Nu preluam accesorii precum incarcatoare, cartele sim, carduri, dispozitive usb, controllere, protectii pentru dispozitive etc.
14. Retur produse cumparate on-line
Clientii persoane fizice sunt obligati sa expedieze in termen de 14 zile produsul intact catre firma noastra furnizand un cont bancar unde se pot returna banii.
Bunurile trebuie sa fie intacte in aceleasi conditii in care au fost expediate chiar daca s-a indepartat ambalajul original.
Termenul firma se refera la IDROID SOLUTION PHONE SRL.